Pantaluren börjar köpa in datorer

Stockholm den 1 november 2016

Pantaluren.se är idag en av Sveriges ledande inköpsportaler online för mobiltelefoner. Från och med idag kommer Pantaluren även börja köpa in datorer från Apple. Inköpen kommer ske på samma sätt som tidigare då kunder på ett enkelt sätt kommer kunna fylla i vilken dator de har på Pantaluren.se och sedan skicka in datorn och få ersättning.

Datorerna kommer efter en teknisk genomgång sedan säljas i webbutiken iElektronik. Bolaget utvecklar därmed sin verksamhet och tar ytterligare ett steg mot att utvecklas till en komplett aktör på marknaden för andrahandselektronik. Pantaluren kommer till en början fokusera på att köpa in datorer från Apple då dessa har ett högt andrahandsvärde.

För ytterligare information, vänligen kontakta:

Mobilåtervinning i Sverige AB (publ)

Telefon: +46 (0)8 - 120 560 15

E-post: info@mobilatervinning.se

Mobilåtervinning i korthet: Mobilåtervinning i Sveriges affärsidé består utav att bedriva handel med begagnad elektronik, främst mobiltelefoner genom sina varumärken http://www.mobilpengar.se/, http://www.pantaluren.se/samt http://www.ielektronik.se/