Christer Enqvist i VD intervju

Malmö, 23 mars 2016 - Mobile Loyalty, utvecklar och säljer abonnemangsbaserad annonsering främst riktad mot lokala och regionala företag, (AktieTorget "MOBI") meddelar idag att en längre VD intervju med Christer Enqvist idag publicerats på aktietips.se

Intervjun finns tillgänglig på första sidan på www.aktietips.se eller direkt via http://www.aktieps.se/nyheter/551.php?id=490640b43519c77281cb2f8471e61a71

Christer Enqvist VD
christer.enqvist@mobileloyalty.com

Andreas Ericsson, COO, Mobile Loyalty

Andreas.ericsson@mobileloyalty.com

Mobile Loyalty levererar ett nätverk för annonsörer och intäkter till mediebolag och är verksamma inom det snabbast växande segmentet inom marknadsföring – online & mobilt. Vi erbjuder nästa generations sök och annonslösningar genom en bevisad, marknadsledande plattform anpassad för mediebolag, vilken är baserad på intäktsdelning. Genom vår plattform kan mediebolag på ett kostnadseffektivt sätt väsentligt öka de digitala annonsintäkterna, annonsörerna öka effekten av sin investering och båda dra nytta av möjligheterna som uppstår i skiftet i teknik och konsumentbeteende.Mobile Loyalty handlas på AktieTorget, Stockholm (ticker: MOBI).