Mobile Loyalty förlänger emissionstiden till den 2 juni

Malmö, 26 maj 2016 – Bolagets styrelse förlänger teckningstiden i företrädesemissionen till den 2 juni

Bolagets nya styrelse har bedömt att det är till fördel för bolaget och bolagets aktieägare med en förlängd möjlighet att teckna sig i emissionen. Teckningstiden förlängs från den 26 maj till den 2 juni.

Handeln med teckningsrätter avslutades den 24 maj, men investerare som vill teckna sig i emissionen fram t.om den 2 juni kan fortsättningsvis använda outnyttjade teckningsrätter och även anmäla intresse för teckning utan företräde. Teckningssedlar finns att hämta hos www.mobileloyalty.com, Mangold Fondkommission AB: http://www.mangold.se/emission/mobile-loyalty-holding-ab/ eller på AktieTorget”MOBI”.

Sterner de la Mau, Ordförande

sdlm@mobileloyalty.com