Mobile Loyalty Holding AB meddelar att stämma hålls den 8 maj

Malmö, 4 april 2017 – Mobile Loyalty Holding AB meddelar ändring av datum för stämma från tidigare meddelat datum den 28 april till den 8 maj.

Kallelse till stämma skickas ut den 7 april.

Den som vill lära sig mera om ADONnews kan läsa mer på Mobile Loyalty´s produktsida:

http://www.adonnews.com/ Där finns också exempel på andra tidningar som i dag använder sig av tjänsten.

Sterner de la Mau, Ordförande

sdlm@mobileloyalty.com

Om oss

Mobile Loyalty levererar ett nätverk för annonsörer och intäkter till mediebolag och är verksamma inom det snabbast växande segmentet inom marknadsföring - online & mobilt. Vi erbjuder nästa generations sök och annonslösningar genom en bevisad, marknadsledande plattform anpassad för mediebolag, vilken är baserad på intäktsdelning. Genom vår tjänst kan mediebolag på ett kostnadseffektivt sätt väsentligt öka de digitala annonsintäkterna, annonsörerna öka effekten av sin investering och båda dra nytta av möjligheterna som uppstår i skiftet i teknik och konsumentbeteende.