Mobile Loyalty skriver avtal med fyra återförsäljare av ADONnews

Malmö, 28 november 2017 – Mobile Loyalty skriver avtal med fyra återförsäljare som börjar försäljning av ADONnews i december.

I oktober meddelade företaget att man skrivit avtal med Match2One som möjliggör försäljning av affärssystemet ADONnews över hela Sverige och en räckvidd på över 50 miljoner besökare per vecka. Företaget meddelade samtidigt att rekrytering av återförsäljare skulle intensifieras.

Nu har företaget skrivit avtal med fyra återförsäljare; Jobcamp (Halmstad f.d Lokaldelen/Clear Sense), Ads4You (Göteborg), High Media House (Malmö) och Becksmo Kommunikation (Stockholm).

”Det är med stor glädje vi nu knutit starkare band med Ads4You och att vi på kort tid lyckats skriva avtal med ytterligare tre återförsäljare med lång erfarenhet av annonsförsäljning inom mediabranschen. Vi lägger nu fokus på att utbilda våra återförsäljare som börjar försäljning i december.” Andreas Ericsson, VD Mobile Loyalty

Andreas Ericsson, VD Mobile Loyalty
andreas@adonnews.com

Mobile Loyalty, är ett innovativt företag inom media-teknologi med strävan att göra annonsering enklare både för medieägare och annonsörer, (AktieTorget "MOBI") ("Bolaget")

Denna information är sådan information som Mobile Loyalty Holding AB är skyldigt att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning. Informationen lämnades, genom ovanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 28 november 2017.