Mobile Loyalty skriver avtal med studentidningen Lundagård

Malmö, 7 juli 2015 - Mobile Loyalty, som utvecklar och säljer online och mobila annonslösningar, (AktieTorget "MOBI") ("Bolaget") meddelar idag att man skrivit avtal med Lundagård.

”Med ADONnews ökar vi våra intäkter tack vare en bättre annonsprodukt med hög relevans och precision. Lokala butiker och studentsammanslutningar får nu tillgång till en aktuell och attraktiv kvalitetskanal till sin målgrupp. Nationella aktören erbjuds möjlighet att nå en specifik målgrupp, lundastudenter, med riktade erbjudanden.
Viktigt för oss är också den support som ADONnews erbjuder som innebär att vi kan ägna mer tid åt det journalistiska arbetet”, säger Annika Skogar, redaktör på Lundagård.

”Mobile Loyalty välkomnar Lundagård som kund. Med sin närhet till en ung medialt krävande målgrupp kommer uppdraget ge oss nya utmaningar” säger COO Andreas Ericsson, Mobile Loyalty

Studenttidningen Lundagård har omkring 10 000 besökare per vecka i en tydlig målgrupp. Papperstidningen har en upplaga på 40 000 ex.

För ytterligare information kontakta:

Andreas Ericsson
CEO Mobile Loyalty

andreas.ericsson@mobileloyalty.com

Mobile Loyalty levererar ett nätverk för annonsörer och intäkter till mediebolag och är verksamma inom det snabbast växande segmenten inom marknadsföring – online & mobilt. Vi erbjuder nästa generations sök och annonslösningar genom en bevisad, marknadsledande plattform anpassad för mediebolag, vilken är baserad på intäktsdelning. Genom vår plattform kan mediebolag på ett kostnadseffektivt sätt väsentligt öka de digitala annonsintäkterna, annonsörerna öka effekten av sin investering och båda dra nytta av möjligheterna som uppstår i skiftet i teknik och konsumentbeteende.

www.mobileloyalty.com
facebook/mobileloyalty