Teckningsemission efter påkallande av optioner registrerad

Malmö, 1 februari 2017

Enligt tidigare meddelande den 7 december 2016 påkallades utgivna optioner med förfallodatum den 31 december 2016. Totalt per den 7 december var 22 500 000 aktier påkallade. Per den 31 december uppgick antalet påkallade och tecknade aktier till 23 750 000.
Totalt tillfördes bolaget 2 375 000 SEK.

Efter registrering uppgår nu antal aktier i bolaget till 386 277 457 och aktiekapitalet till 38 627 745,7 SEK.

Sterner de la Mau, Ordförande/Grundare

sdlm@mobileloyalty.com

Den som vill lära sig mera om ADONnews kan läsa mer på Mobile Loyalty´s produktsida: www.adonnews.com

Denna information är sådan information som Mobile Loyalty Holding AB är skyldigt att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning. Informationen lämnades, genom ovanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 1 februari 2017.