Mobyson AB (publ.) förvärvar gasellföretaget Totaltelefoni AB

Mobysons helägda dotterbolag Freetel AB och Totaltelefoni Svenska AB blir tillsammans en ledande aktör på den nordiska företagsmarknaden för mobiltelefoni.

Med anledning av förvärvet bjuds media och analytiker till ett informationsmöte. Under mötet presenteras mål och syfte med samgåendet samt transaktionens betydelse för mobilmarknaden i Norden.

På plats finns Mobysons VD Bent Brugård tillsammans med Totaltelefonis VD Patrik Johansson och Freetels VD Tom Larsson.

Tid: idag, den 29 oktober kl 12.30.
Plats: Mornington Hotel, Nybrogatan 53, Stockholm.

For anmälan, vänlige kontakta:

Hillevi Thor, presskontakt
Tel:+46 709 96 77 76 , e-post: hillevi.thor@geelmuyden-kiese.se

For ytterligare information, vänlige kontakta:

Bent Brugård, VD, Mobyson AB (publ.)
Tel:+47 90 85 35 06, e-post: bent.brugard@online.no