Alliansen valspurtar i Kungsträdgården

Lördagen den 6 september valspurtar Alliansen i Kungsträdgården i Stockholm. Medverkar gör bland andra de fyra partiledarna Fredrik Reinfeldt, Jan Björklund, Annie Lööf och Göran Hägglund. De håller också en gemensam pressträff.

Ur programmet:

13:00 Pressträff med Alliansens fyra partiledare, So Stockholm, Jussi Björlings Allé 5, Kungsträdgården.

Medtag presslegitimation.

Anmälan sker till lina@alliansen.se.

14:00 Alliansens partiledare på scen.

Mellan kl. 13:00 och 14:00 medverkar också unga allianskandidater, företrädare från Stockholms stad samt statsråd från de fyra allianspartierna på scenen.

Välkommen!

Markus Friberg Pressekreterare, Fredrik Reinfeldt