Anna Kinberg Batra besöker Halland

I morgon, onsdagen den 5 april, besöker Moderaternas partiledare Anna Kinberg Batra Halmstad och Ullared i Halland.

I Halmstad träffar Anna Kinberg Batra, tillsammans med riksdagsledamot Jörgen Warborn och kommunstyrelsens ordförande Carl Fredrik Graf, anställda och ledning på företaget MTA bygg för samtal om hur fler ska kunna få sitt första jobb. Anna Kinberg Batra träffar även medlemmar från Moderaterna i Halland under en lunch.

I Ullared besöker Anna Kinberg Batra varuhuset Gekås. Där träffar hon personal och representanter från varuhusets ledning för samtal om vikten av jobbskapande inom svensk handel.

Tid och plats:

Halmstad

Tid: Onsdagen den 5 april, Kl. 10:30

Plats: MTA byggs arbetsplats, Gamletull, Nissabogatan 24, Halmstad

Ullared

Tid: Onsdagen den 5 april, kl. 14:30

Gekås Ullared

Receptionen (personalingång) på baksidan av huset

Media är välkomna att delta och möjligheter att ställa frågor finns i anslutning till båda besöken. Anmäl gärna deltagande till niklas.gillstrom@riksdagen.se

Niklas Gillström