Anna Kinberg Batra besöker Norrköping

I morgon, onsdagen den 8 mars, besöker Moderaternas partiledare Anna Kinberg Batra Norrköping. Vid besöket träffar Anna Kinberg Batra polisen tillsammans med Andreas Norlén, riksdagsledamot, och Sophia Jarl, oppositionsråd i Norrköping, för att prata om den aktuella lägesbilden i Norrköping. Under dagen träffar Anna Kinberg Batra även medlemmar från Moderaterna i Östergötland.

Tid och plats:

Tid: Onsdagen den 8 mars, kl. 10.15

Plats: Polishuset i Norrköping, Stockholmsvägen 4-6

Media är inbjudna att delta vid besöket hos polisen. Efter besöket finns tid för intervjuer. Anmäl gärna deltagande till niklas.gillstrom@riksdagen.se

Niklas Gillström

Tel: 072-703 28 38