Ulf Kristersson besöker Rinkeby-Kista och talar på Järvaveckan

Torsdagen den 14 juni besöker Moderaternas partiledare Ulf Kristersson och Benjamin Dousa, ordförande för Muf och vice ordförande i Rinkeby-Kista stadsdelsnämnd, stadsdelsförvaltningen i Rinkeby-Kista för att diskutera frågor kopplade till socialtjänsten. Media är välkommen att närvara vid besöket men anmälan är obligatorisk.

Tid: 09.00-10.30 den 14 juni 2018.

Plats: Borgarfjordsgatan 14, Kista.

På kvällen talar Ulf Kristersson på Järvaveckan. Före och efter talet finns möjlighet till intervjuer.

Tid: kl. 19.00 den 14 juni 2018.

Plats: Spånga idrottsplats, Solhems hagväg 2, Spånga.

Talet sänds på webben: https://moderaterna.se/ulf-kristersson-talar-pa-jarvaveckan

Kontakt: Andreas Hamrin, 072-544 94 74