Ulf Kristersson håller Town Hall-möte i Göteborg

Onsdagen den 7 mars besöker Moderaternas partiledare Ulf Kristersson, tillsammans med delar av den moderata partiledningen, Göteborg för att hålla ett Town Hall-möte för allmänheten.

Från Moderaternas partiledning deltar även vice partiordföranden Elisabeth Svantesson, partisekreterare Gunnar Strömmer samt Anna Tenje, kommunstyrelsens ordförande i Växjö.

De kommer att tala om Moderaternas politik samt hålla en frågestund där publiken kan ställa sina frågor.

Tid och plats:

Tid: onsdagen den 7 mars, klockan 17.00 - 18:30

Plats: Clarion Hotel Post, Drottningtorget 10, Göteborg

Media är välkomna att delta under mötet. Efter mötet ges tid för intervjuer. Anmäl ditt deltagande till Niklas Gillström, niklas.gillstrom@moderaterna.se

Välkomna!

Niklas Gillström

Ulf Kristersson gör, tillsammans med andra personer i partiledningen, en Sverigeturné där de håller Town Hall-möten för att möta väljare och svara på deras frågor. Göteborg är det tredje stoppet på Sverigeturnén. Tidigare har de besökt Karlstad och Uppsala. De kommer även att besöka Lund, Umeå, och Linköping.