Ulf Kristersson håller Town Hall-möte i Stockholm

Tisdagen den 15 maj håller Moderaternas partiledare Ulf Kristersson, vice partiordförande Elisabeth Svantesson och Anna König Jerlmyr, oppositionsborgarråd i Stockholm, ett Town Hall-möte för allmänheten.

Detta blir det sjunde stoppet på Sverigeturnén, där ledande företrädare för Moderaterna möter väljare och berättar om partiets politik och svarar på frågor från publiken. Tidigare har man besökt Karlstad, Uppsala, Lund, Göteborg, Linköping och Umeå.

Tid: tisdag den 15 maj 2018, klockan 17:00 - 18:30.

Plats: Nalen, Regeringsgatan 74, Stockholm.

Media är välkommen att delta under mötet. Efter mötet ges tid för intervjuer. Anmäl deltagande till Niklas Gillström, niklas.gillstrom@moderaterna.se

Välkomna!

Kontakt: Niklas Gillström, Biträdande Presschef, 072-703 28 38