Ulf Kristersson håller Town Hall-möte i Uppsala

I morgon, torsdagen den 8 februari, besöker Moderaternas partiledare Ulf Kristersson, tillsammans med delar av den moderata partiledningen, Uppsala för att hålla ett Town Hall-möte för allmänheten.

Från Moderaternas partiledning deltar även vice partiordföranden Elisabeth Svantesson, partisekreterare Gunnar Strömmer samt Anna Tenje, kommunstyrelsens ordförande i Växjö.

De kommer att tala om Moderaternas politik samt hålla en frågestund där publiken kan ställa sina frågor.

Tid och plats:

Tid: I morgon, torsdagen den 8 februari, klockan 17.00 - 18:30

Plats: S:t Larsgatan 7, Galejan fest & konferens (Göteborgs Nation), Uppsala

Media är välkomna att delta under mötet. Efter mötet ges tid för intervjuer. Anmäl ditt deltagande till Niklas Gillström, niklas.gillstrom@moderaterna.se

Välkomna!

Niklas Gillström

Ulf Kristersson gör, tillsammans med andra personer i partiledningen, en Sverigeturné där de håller Town Hall-möten för att möta väljare och svara på deras frågor. Uppsala är det andra stoppet på Sverigeturnén. Förra veckan var de i Karlstad och de kommer även att besöka Lund, Umeå, Göteborg och Linköping.