Modul 1 preferred supplier till Ericsson

Modul 1 preferred supplier till Ericsson Modul 1 Data AB får förnyat förtroende från Ericsson. Avtalet innebär att Modul 1 är preferred supplier till Ericsson. Avtalet gäller leverans av konsulttjänster som projektledning och utveckling inom IT området. Avtalet omfattar även tekniskt arbete såsom teknisk systemutveckling, programmering och Internetrelaterade tjänster. - Genom att vi får förnyat förtroende från Ericsson har vi fått ytterligare bevis för Modul 1:s position som ledande inom Telekomområdet. Ett ramavtal med Ericsson är en kvalitetsstämpel för Modul 1 som visar vi marknaden att vi levererar högklassiga konsulttjänster, säger Torsten Möller, vd på Modul 1. Modul 1 har sedan 1991 arbetat tillsammans med Ericsson, och i och med ramavtalet kommer Modul 1 med sitt kunnande inom morgondagens teknik att medverka till Ericssons fortsatta framgångar inom bl.a. Mobilt Internet, fortsätter Torsten Möller. För ytterligare information, kontakta gärna: Torsten Möller eller Tommy Collin Modul 1 Data AB Modul 1 IT-Solutions 08-568 410 00 08-568 410 00 070-3110140 070-3110040 torsten.moller@modul1.se tommy.collin@modul1.se ------------------------------------------------------------ Mer information finns att få på http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/03/13/20000313BIT00580/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/03/13/20000313BIT00580/bit0002.pdf