Kalkylator för ytterpanel: Beräkna hur mycket du sparar!

En industrimålad ytterpanel som vid första anblick i byggvaruhandeln kan verka som ett dyrare alternativ visar sig bli både billigare och dessutom bättre än att måla själv.

Med Moelvens kalkylator beräknar du hur mycket du sparar genom att välja en behandlad ytterpanel i stället för att välja en obehandlad ytterpanel och måla själv.

- För oss är det lika självklart att välja behandlad ytterpanel som att köpa sin bil lackerad. Vi tänker kvalitet, tid och pengar. Räkna så håller du med, säger marknadskoordinator Anna Gustafsson i Moelven Wood AB.

Testa kalkylatoren här!

För ytterligare information:

Marknadskoordinator Anna Gustafsson, mobil 0 10 122 50 07

Moelven är en Skandinavisk industrikoncern som erbjuder produkter och relaterade tjänster på den skandinaviska byggmarknaden. Koncernens bolag har ca. 3.400 anställda med en omsättning på drygt 8 NOK miljarder kronor. Koncernens 52 enheter är organiserade i tre divisioner: Timber, Wood och Byggsystem. Koncernens mission är att ge folk goda rum.