Mogul.com tidigarelägger delårsrapporten till den 17 oktober

Mogul.com tidigarelägger delårsrapporten till den 17 oktober Styrelsen i Mogul.com Group AB har beslutat att tidigarelägga delårsrapporten för perioden 1 januari till 30 september år 2001. Den kommer att offentliggöras onsdagen den 17 oktober istället för, som tidigare meddelats, den 29 oktober. Anledningen är det optionsprogram som den extra bolagsstämma ska fatta beslut om den 30 oktober enligt den kallelse som offentliggjorts idag. För ytterligare information, vänligen kontakta: Björn Wallin, tf vd Mogul.com Group AB, telefon: 08-450 34 72, mobil: 0709-99 92 26, e-post: bjorn.wallin@mogul.com Mogul.com Group AB (publ.) hjälper företag att identifiera och utnyttja nya affärsmöjligheter med fokus på Internet, genom att utveckla och implementera, heltäckande IT-relaterade kommunikationslösningar och affärssystem. Bland uppdragsgivarna finns företag som Alcro-Beckers, Den norske Bank, Dun & Bradstreet, Ericsson, Gjensidige NOR, Sense Communications, Skandia, Alecta (SPP), Eniro och Xerox. Koncernen, med dotterbolagen Mogul Sweden AB, Mogul Norway AS, Mogul Technology Center AB, Mogul Services AB och Mogul Finland Oy har idag kontor i Sverige, Norge, England och Finland. Företaget är noterat på OM Stockholmsbörsens O-lista. Se vidare www.mogul.com ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/10/15/20011015BIT00730/bit0002.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/10/15/20011015BIT00730/bit0002.pdf