LOVE WARRIORS ÖPPNAR KONCEPTBUTIK I MOOD STOCKHOLM

Idag öppnar Love Warriors dörrarna till sin första fysiska butik i Mood Stockholm. Det blir en konceptbutik som skapar ett perfekt komplement till deras annars växande internationella e-handel.

Love Warriors är en produkt av kärlek som startade mellan dess grundare. Idag har Love Warriors bildat en ”tribe av warriors”, som sedan 2013 reser jorden runt i jakten på det unika, handgjorda och vackra - föremålen som tillsammans med fotokonst skapar Love Warriors unika universum. Fotokonsten har en speciell plats hos Love Warriors då det är genom dessa bilder som inspirerande och engagerande historier kan förmedlas.

– Vi är så glada över att vara tillbaka i Mood Stockholm, platsen där vår resa startade då vi som första projekt designade concierge-delen. I vår konceptbutik i Mood Stockholm kommer vi att erbjuda fullt sortiment av vår fotokonst och heminredning, ett urval av designade krukor, urnor och unika detaljer säger Yvonne Arentoft, Love Warriors.

Den senaste tiden har utbudet av inredning ökat i Mood Stockholm och vägg i vägg med Love Warriors ligger också nytillskottet, Svenssons i Lammhult. Kombinerat med Leila Lindholms ”Welcome home company” och Posh Living har nu Mood Stockholm ett nytt sammanhängande inredningskluster.

– Det ökade intresset hos våra kunder är en tydlig trend och därmed känns det väldigt roligt att Love Warriors väljer att öppna sin nya konceptbutik hos oss. De erbjuder ett väldigt fint sortiment som kompletterar våra övriga inredningsbutiker på ett utmärkt sätt som vi tror kommer att bli väldigt uppskattat, säger Annika Ljungberg, marknadsområdeschef hos AMF Fastigheter.

För mer information, kontakta:

Annika Ljungberg
Marknadsområdeschef
annika.ljungberg@amffastigheter.se

Yvonne Arentoft, Love Warriors
E-post: Yvonne@lwos.se
Tel: + 46 73 776 0591

Mood Stockholm är en urban mötesplats belägen i centrala Stockholm. Med en unik butiksmix på ett 50- tal butiker, flertalet populära restauranger och mötesrum har handelsplatsen utvecklats till en självklar mat-och shoppingdestination som satt hela området på kartan sedan öppning 2012. I den brokiga och levande miljön kan man njuta, shoppa, umgås och arbeta under en stor del av dygnets alla timmar. Mood Stockholm är helt enkelt en modern stad i staden. Läs mer om Mood på http://moodstockholm.se.