Anna Hansson ny expert på Motivation.se - Sveriges Nya Ledarskapssajt

Anna Hansson kommer regelbundet att skriva om hälsa och livsstil på Motivation.se - Sveriges Nya Ledarskapssajt. "Ledningen ska föregå med gott exempel", är rubriken på Anna Hanssons första artikel som publiceras idag.

Anna Hansson är VD på Niana AB och har arbetat med frågor inom hälsoutveckling på bland annat SEB och Ericsson i 20 år. Hon är tränare i funktionell träning och dans samt massageterapeut och idrottsskadeexpert på Puls och Träning i Kista. Hon jobbar även med livsstilsprojekt på chefsnivå i såväl grupp- som individnivå.

Motivation.se är Sveriges Nya Ledarskapssajt som snabbt och överskådligt låter våra läsare ta del av nyheter om ledarskap, motivation och goda prestationer samt trender, expertråd, reportage och intervjuer kopplade till detta område – allt presenterat på ett nytt och fräscht sätt! Våra läsare och medlemmar finns på beslutande poster både inom Svenskt näringsliv och offentlig verksamhet. Det vill säga där behovet av kreativa och inspirerande ledare är stort.

Per Winblad, Redaktionschef Motivation.se/VD MotivationsKonsult AB

Om oss

Motivation.se är din guide till ett värderingsstyrt ledarskap. En digital mötesplats som erbjuder inspiration och kunskap från ledande experter, förebilder och forskare. Våra läsare och medlemmar finns på beslutande poster både inom privat och offentlig verksamhet. Med Årets VD och våra olika events vill vi skapa en grogrund för lärande och innovativt tänkande genom nätverkande, kommunikation och erfarenhetsutbyte.