Christer Isaksson ny krönikör på Motivation.se - Sveriges Nya Ledarskapssajt

Christer Isaksson kommer att för Motivation.se skriva en månatlig krönika och spegla ledarskapets betydelse inom politiken, skolan och samhället i övrigt. "Det är inte många som kan leda landet", är rubriken på Christer Isakssons första krönika som publiceras idag.

Christer Isaksson är journalist och författare med politik, politiskt ledarskap, utbildning och samhällsutveckling som specialitet. Han har medverkat i de flesta större medier som medarbetare eller med återkommande analyser och kommentarer. Christer har skrivit ett 15-tal böcker och medverkat i lika många som redaktör och skribent.

Motivation.se är Sveriges Nya Ledarskapssajt som snabbt och överskådligt låter våra läsare ta del av nyheter om ledarskap, motivation och goda prestationer samt trender, expertråd, reportage och intervjuer kopplade till detta område – allt presenterat på ett nytt och fräscht sätt! Våra läsare och medlemmar finns på beslutande poster både inom Svenskt näringsliv och offentlig verksamhet. Det vill säga där behovet av kreativa och inspirerande ledare är stort.

Per Winblad, Redaktionschef Motivation.se/VD MotivationsKonsult AB