Motivation.se och Inspiration Company inleder samarbete

Ledarskapssajten Motivation.se lanserades 1 mars 2011 och har snabbt blivit en av Sveriges främsta resurser på nätet för chefer och ledare med intresse att utveckla sig själva och sina medarbetare. På Motivation.se kan du som läsare snabbt och överskådligt ta del av nyheter, trender, expertråd, reportage och intervjuer om ledarskap, motivation och goda prestationer. Motivation.se har sedan uppstarten för ett år sedan vuxit mycket snabbt och har nu över 2500 läsare/vecka och mer än 1300 medlemmar.

Inspiration Company startade 1999 och är idag Nordens ledande företag inom motivation och lojalitet. Företaget har spetskompetens inom fyra affärsområden; kundklubbar, lojalitetsprogram, motivationsprogram och säljtävlingar. Inspiration Company är ett framgångsrikt tillväxtföretag som är ett Triple A diplomerade och i början av året var finalist som Årets Företag i Stockholm. Nyligen lanserades ytterligare ett nytt koncept för paketerade säljtävlingar. Kunderna finns i alla branscher både nationellt och internationellt.

“Vi är mycket glada att vi nu inleder ett samarbete med en professionell och välrenommerad partner som Inspiration Company. Vi stärker därmed ett av våra mest centrala områden – motivation. Genom vårt nya samarbete skapar vi ytterligare värde för våra läsare.” säger Per Winblad, VD och Chefredaktör på Motivation.se

“I dialog med Per kände jag på en gång att vi har flera gemensamma nämnare. Jag tror att många av våra respektive intressenter har nytta av detta samarbete. För Motivation.se hoppas vi bidra med intressanta inslag om bl. a motivationsprogram d v s hur man sätter motivation i system och därmed får med sig organisationen och ett ännu bättre resultat på sista raden” säger Stefan Thorberg, VD på Inspiration Company

För mer information kontakta:

Per Winblad, 070-7565874, per.winblad@motivation.se

Stefan Thorberg, 08-5000 54 32, stefan@inspirationcompany.se