Inbjudan till presentation av MQs boksluts-kommuniké 2013/2014

MQ offentliggör sin bokslutskommuniké för räkenskapsåret september 2013–augusti 2014 tisdagen den 7 oktober klockan 07.15.

Presentation av rapporten hålls i MQs butik i Sturegallerian i Stockholm samma dag klockan 08.30 för analytiker, investerare och media. Christina Ståhl, VD och koncern-chef, och Tony Siberg, vVD och CFO, kommenterar rapporten och bolagets utveck-ling. Presentationen kommer att hållas på svenska.

Anmälan sker till Charlotta Karlsson, e-post charlotta.karlsson@mq.se eller telefon 031-388 80 15.

Presentationen kan även följas via telefonkonferens och webbsänds direkt på www.mq.se. Det finns möjlighet att lyssna på webbsändningen i efterhand på samma plats. För att delta i telefonkonferensen, vänligen ring +46 (0)8 505 564 74.

Jennie Ahlgren, IR-chef, +46 761-257 120

MQ är idag Sveriges största varumärkeskedja. Genom en mix av egna och externa varumärken erbjuder MQ män och kvinnor kläder med hög modegrad i attraktiva butiker. Butikskedjan omfattar i dagsläget 121 butiker och ambitionen är att etablera MQ som den ledande varumärkeskedjan i Norden. MQ-aktien är noterad vid NASDAQ OMX Stockholm sedan den 18 juni 2010. För mer information se www.mq.se.

MQ Holding AB äger och driver modebutiker under de två affärsområdena MQ och Joy. MQ är idag Sveriges största varumärkeskedja. Genom en mix av egna och externa varumärken erbjuder MQ kläder för män och kvinnor med hög modegrad i attraktiva butiker. Joy vänder sig till kvinnan ”mitt i livet” som är modeintresserad och söker god kvalitet, passform och komfort. De två affärsområdena omfattar butiker samt e-handel. MQ Holding-aktien är noterad vid NASDAQ OMX Stockholm sedan den 18 juni 2010. För mer information se www.mq.se