Inbjudan till presentation av MQs boksluts-kommuniké 2013/2014

MQ offentliggör sin bokslutskommuniké för räkenskapsåret september 2013–augusti 2014 tisdagen den 7 oktober klockan 07.15.

Presentation av rapporten hålls i MQs butik i Sturegallerian i Stockholm samma dag klockan 08.30 för analytiker, investerare och media. Christina Ståhl, VD och koncern-chef, och Tony Siberg, vVD och CFO, kommenterar rapporten och bolagets utveck-ling. Presentationen kommer att hållas på svenska.

Anmälan sker till Charlotta Karlsson, e-post charlotta.karlsson@mq.se eller telefon 031-388 80 15.

Presentationen kan även följas via telefonkonferens och webbsänds direkt på www.mq.se. Det finns möjlighet att lyssna på webbsändningen i efterhand på samma plats. För att delta i telefonkonferensen, vänligen ring +46 (0)8 505 564 74.

Jennie Ahlgren, IR-chef, +46 761-257 120

MQ är idag Sveriges största varumärkeskedja. Genom en mix av egna och externa varumärken erbjuder MQ män och kvinnor kläder med hög modegrad i attraktiva butiker. Butikskedjan omfattar i dagsläget 121 butiker och ambitionen är att etablera MQ som den ledande varumärkeskedjan i Norden. MQ-aktien är noterad vid NASDAQ OMX Stockholm sedan den 18 juni 2010. För mer information se www.mq.se.