Michael Vaughan samarbetar med Mr Green

Report this content

Den prisbelönta onlinespeloperatören Mr Green Ltd samarbetar med den engelska före detta cricketkaptenen Michael Vaughan. Under smeknamnet Sports Gent, kommer Vaughan att bidra till Mr Greens Odds på den brittiska marknaden och ytterligare förstärka operatörens underhållningsvärde.

Vaughan kommer att dela med sig av sin kunskap inom sport i form av exklusiva videos och texter på alla Mr Greens plattformar. Den tidigare världsledande cricketspelaren är idag också en erfaren sportkommentator och kommer att förhandsgranska ett antal viktiga händelser i sportkalendern, inklusive den kommande Ashes serien och ge ett tips eller två.

Michael Vaughan, Mr Greens Sports Gent, kommenterar;

"Jag ser fram emot att börja. Mr Green har den där unika finessen i hur de gör saker och det är det som jag tycker om med dem. Jag är verkligen inne på sport och jag gillar ett vad då och då, så jag hoppas att jag ska kunna bidra och hjälpa några spelare att vinna några pix. Det är några stora sportevenemang på gång de närmaste månaderna, från de Brittiska Lejonens turné till Ashes till att Premier League snart är tillbaka, och jag ser fram emot att få ge ut några bra tips och erbjudanden."

Enda Gaffney, Chef för Mr Green Ltd Odds, kommenterar;

"Vi är glada att samarbeta med Michael Vaughan. Michael passar varumärket perfekt, eftersom han är en gentleman själv med stor inblick och åsikter om olika sporter, inte bara cricket. Det här kommer att hjälpa oss att bättre engagera våra spelare via exklusivt innehåll och bidra till att ytterligare förstärka underhållningsupplevelsen hos Mr Green."

För mer information:
Jesper Kärrbrink, VD, Mr Green Ltd
Jesper.Karrbrink@mrgreen.com
+356 99100139

Mr Green Ltd erbjuder kasinospel, odds och live kasino online. Mr Green har vunnit åtskilliga internationella utmärkelser som IGA Operator of the Year tre år i rad (2013, 2014 och 2015), Mobile Operator of the Year 2016 och Online Gaming Operator of the Year 2017. Mr Green Ltd är ett helägt dotterbolag till Mr Green & Co AB som är noterat på Nasdaq Stockholms huvudlista.

Taggar: