Beslut fattade vid Mr Green & Co AB:s extra bolagsstämma

Torsdagen den 28 januari 2016 hölls extra bolagsstämma i Mr Green & Co AB. Nedan sammanfattas det viktigaste beslutet från stämman.

Val av ny styrelseledamot
Stämman beslutade om val av Kent Sander till ny styrelseledamot.

För ytterligare information kontakta:
Per Norman, VD Mr Green & Co AB, tel +46 72 230 91 91
per.norman@mrgco.se

Mr Green & Co AB äger, förvärvar och utvecklar ledande online-spelbolag. Det huvudsakliga innehavet består av nätkasinobolaget Mr Green Ltd. Bolagets aktie är sedan 2013 listad på AktieTorget.

Om oss

Mr Green är ett ledande onlinespelbolag med verksamhet i tolv länder. Affärsidén är att erbjuda underhållning och en förstklassig spelupplevelse i en ansvarsfull miljö. Verksamheten grundades 2007 och har utvecklats till ett väletablerat onlinespelbolag med ett brett kunderbjudande och ett starkt globalt gångbart varumärke. Mr Green omsatte 924,5 Mkr 2016 och har över 200 anställda. Huvudkontoret och den tekniska utvecklingen är baserade i Stockholm och den operativa verksamheten drivs på Malta. Mr Green har spellicenser i Malta, Storbritannien och Italien samt kasinolicens i Danmark och sportbokslicens i Irland. Bolaget är noterat på Nasdaq Stockholms huvudlista. Läs gärna mer på www.mrg.se.