Mr Green vinner prestigefyllt pris – ’Mobile Operator of the Year’

Maltabaserade nätkasinot Mr Green Ltd, ett helägt dotterbolag till Mr Green & Co AB, tog emot den prestigefyllda utmärkelsen på branschgalan The International Gaming Awards på hotell Savoy i London i veckan. Den årliga galan är branschens största tillställning.

”Det är oerhört glädjande att Mr Green utnämns till IGA ’Mobile Operator of the Year’, särskilt med tanke på konkurrensen i branschen. Vi ser det här som ett kvitto på att vår nya mobilsatsning som lanserats under hösten är i världsklass och uppskattas av marknaden” säger Per Norman, VD på Mr Green & Co AB.

Bland de övriga nominerade i kategorin fanns bland andra Betsafe, LeoVegas och Unibet. The International Gaming Awards inleder den årliga spelkonferensen ICE som hålls i London denna vecka.

För ytterligare information kontakta:
Per Norman, VD Mr Green & Co AB, tel. +46 72 230 91 91
per.norman@mrgco.se

Mr Green & Co AB äger, förvärvar och utvecklar ledande online-spelbolag. Det huvudsakliga innehavet består av nätkasinobolaget Mr Green Ltd. Bolagets aktie är sedan 2013 listad på AktieTorget.