Möt Richard Juhlin och provsmaka våra unika mousserande viner

Den 5/11 till 8/11 befinner sig Champagneexperten Richard Juhlin på Mitt kökmässan i Stockholm. Han kommer tillsammans med MRG Wines AB presentera sina alkoholfria viner och infinna sig i monter C14:30. I montern kommer det finnas tillgång till mer information om vinet samt ett specialerbjudande på vinpaketet. På mässan finns mängder av information om nykommande produkter som snart finns på systembolaget. Följande produkter presenteras under mässan:

• Richard Juhlin, Blanc de blancs
  • Richard Juhlin, Rose (kommer ut i Mars)
  • Richard Juhlin, Jubilee (kommer inom kort)

För mer information besök gärna oss i montern C14:30 eller Maila oss på info@mrgwines.com.

Med vänlig hälsning, Richard Juhlin och MRG Wines

Taggar:

Om oss

MRG Wines är ett helt alkoholfritt kvalitetsvin som kommer slå stort på den Skandinaviska marknaden. Vinet produceras i Languedoc, Frankrike och importeras till Sverige av MRG Wines. I sortimentet ingår vitt, rött, mousserande vin, rosé och även champagne. Företaget ingick nyligen i ett avtal med champagneexpert Richard Juhlin. Vi vill att ALLA ska kunna delta på middagen eller festen! Oansett om man kör bil, är gravid eller önskar avstå från alkohol av hälsomässiga eller religiösa skäl. Man kanske inte tycker om smaken eller effekten av alkohol? Vår vision är att alla ska kunna få ett smakrikt lyxigt vin i glaset, och dricka gott helt utan alkohol.