Inbjudan till webbsänd presentation av Mr Green & Co ABs delårsrapport januari-september 2016

Fredagen den 28 oktober kl. 10:00 webbsänds presentationen av Mr Green & Co ABs delårsrapport januari-september 2016 för analytiker, media och investerare.

Vd Per Norman och finansdirektör Simon Falk presenterar rapporten, följt av en frågestund. Presentationen hålls på engelska och webbsänds live på www.mrg.se eller på http://edge.media-server.com/m/p/k9gvg2g4

För att ta del av presentationen via telefon:

SE: +46(0)8 5065 3937

UK: +44(0)20 7136 2051

Inloggningskod: 71 78 087

Presentationsmaterialet kommer efter mötet att läggas ut på vår hemsida där du även kan se och höra presentationen i efterhand. Publicering av rapporten beräknas ske cirka kl. 08:30 samma dag.

För ytterligare information kontakta:

Per Norman, VD Mr Green & Co AB, tel. +46(0)72 230 91 91

per.norman@mrg.se

Frida Adrian, Investor Relations Mr Green & Co AB, tel. +46(0)70 930 93 24

frida.adrian@mrg.se

Mr Green & Co AB äger, förvärvar och utvecklar ledande online-spelbolag. Det huvudsakliga innehavet består av online-spelbolaget Mr Green Ltd. Bolagets aktie är sedan 2013 listad på AktieTorget.

MRG är en snabbväxande, innovativ iGamingkoncern med verksamhet i tretton marknader. MRG erbjuder en förstklassig upplevelse med starkt fokus på Green Gaming. MRG grundades 2007 och driver iGamingsajterna Mr Green, Redbet, Vinnarum, Bertil, MamaMiaBingo, BingoSjov, BingoSlottet och 11.lv. Koncernen omsatte 1 192,0 Mkr 2017 och har över 300 anställda. MRG har spellicenser i Italien, Lettland, Malta och Storbritannien samt kasinolicens i Danmark och sportbokslicens i Irland. MRG är noterat på Nasdaq Stockholms mid cap-lista under namnet Mr Green & Co (ticker MRG). Läs gärna mer på www.mrggroup.com.