Delårsrapport 2001-09-30

Delårsrapport 2001-09-30 MSCs styrelse har beslutat att tidigarelägga rapporten per 2001-09-30. Rapporten kommer att publiceras 2001-10-25 istället för som tidigare meddelats 2001-10-30. MSC är en komplett IT-partner som skapar affärslösningar från idé till genomförande, baserade på internet och mobilt internet. Kompetensområden är Business Solutions, Object Solutions, Mobile Solutions, Network Solutions, Standard Platforms samt Training. Kunderna finns främst inom branscherna bank, försäkring, telekom, samt transporter. Bolaget är noterat vid Stockholms fondbörs O-lista. MSC har cirka 80 anställda. År 2000 uppgick nettoomsättningen till 107 mkr. För ytterligare information kontakta: Muazzam Choudhury, VD, tel.nr 08 - 446 55 06 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/10/18/20011018BIT00750/bit0002.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/10/18/20011018BIT00750/bit0002.pdf