Datum för årsstämma 2018

Modern Times Group MTG ABs årsstämma 2018 kommer att hållas tisdagen den 22 maj 2018 kl. 1500 CET på Hotel Rival, Mariatorget 3 i Stockholm.

Dokumentation och ytterligare information om när och hur man anmäler sig kommer att publiceras i god tid före årsstämman.

INFORMATION TILL REDAKTIONEN

MTG (Modern Times Group MTG AB (publ.)) är en ledande internationell digital underhållningskoncern och vi formar framtidens underhållning genom att förena konsumenter med innehållet de älskar på så många sätt som möjligt. Våra varumärken omfattar TV, radio och nästa generations underhållning inom esport, digitala videonätverk och online-spel. Vi har vårt ursprung i Sverige och våra aktier är noterade på Nasdaq Stockholm (‘MTGA’ och ‘MTGB’).

Kontakta oss:
press@mtg.com (eller Tobias Gyhlénius, Head of Public Relations; +46 73 699 27 09)
investors@mtg.com (eller Stefan Lycke, Head of Investor Relations; +46 73 699 27 14)

Ladda ner högupplösta bilder:

Följ oss:
mtg.com / Facebook / Twitter / LinkedIn / Instagram / YouTube