Få de senaste nyheterna från MTG och Nordic Entertainment Group

Mottagare av MTG:s pressreleaser kommer även att få pressreleaser från Nordic Entertainment Group (NENT Group) som en följd av den föreslagna uppdelningen av MTG i två bolag – MTG och Nordic Entertainment Group.

INFORMATION TILL REDAKTIONEN

MTG (Modern Times Group MTG AB (publ.)) är en ledande internationell digital underhållningskoncern och vi formar framtidens underhållning genom att förena konsumenter med innehållet de älskar på så många sätt som möjligt. Våra varumärken omfattar TV, radio och nästa generations underhållning inom esport, digitalt videoinnehåll och online-spel. Vi har vårt ursprung i Sverige och våra aktier är noterade på Nasdaq Stockholm (‘MTGA’ och ‘MTGB’).

Kontakta oss:
press@mtg.com (eller Tobias Gyhlénius, Head of Public Relations; +46 73 699 27 09)

Ladda ner högupplösta bilder: Flickr

Följ oss:
mtg.com / Facebook / Twitter / LinkedIn / Instagram / YouTube

MTG:s integritetspolicy:
För att läsa vår integritetspolicy, klicka här