Modern Times Group MTG AB meddelar följande preliminära rapportdatum för 2000

Modern Times Group MTG AB meddelar följande preliminära rapportdatum för 2000: Bokslutskommuniké 21 februari Kvartalsrapport 1 8 maj Kvartalsrapport 2 14 augusti Kvartalsrapport 3 6 november 25 maj Bolagsstämma Stockholm den 10 januari 2000 MODERN TIMES GROUP MTG Modern Times Group MTG AB är noterat på Stockholms Fondbörs O-lista under symbolen MTG och på Nasdaq i New York under symbolen MTGNY ------------------------------------------------------------ Mer information finns att få på http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/01/10/20000110BIT00190/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/01/10/20000110BIT00190/bit0002.pdf