TELEFONKONFERENS OCH PRESENTATION AV RESULTATET FÖR ANDRA KVARTALET OCH FÖRSTA HALVÅRET 2004 TISDAG, 3 AUGUSTI 2004 15:00 (CET) Närvarande: Hans-Holger Albrecht, VD och koncernchef Mia Brunell, Finanschef Andrew Barron, Chief Operating Officer Modern Times Group MTG AB, kommer att offentliggöra resultatet för andra kvartalet och första halvåret 2004, tisdagen den 3 augusti kl. 13.00 CET. En telefonkonferens kommer att hållas samma dag kl. 15.00 CET. Det finns även möjlighet att lyssna direkt på telefonkonferensen via företagets hemsida, www.mtg.se . För att delta i telefonkonferensen, vänligen registrera på: http://www.sharedvalue.net/MTG/HY2004 Telefonnumret till telefonkonferensen kommer att erhållas vid registrering. Ni kan även fylla i informationen i det bifogade dokumentet och skicka det via fax till Shared Value på +44 (0)20 7321 5020 eller kontakta Carl Eliasson på +44 (0)20 7321 5010 för ytterligare detaljer. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/07/27/20040727BIT20190/wkr0001.pdf