Telefonkonferens resultat för andra kvartalet 2003

TELEFONKONFERENS RESULTAT FÖR ANDRA KVARTALET 2003 ONSDAGEN DEN 6:e AUGUSTI 2003 RESULTATET OFFENTLIGÖRS 13.00 CET (07.00 EST) Resultatet kommer att finas tillgängligt på företagets hemsida www.mtg.se TELEFONKONFERENS: 15.00 CET (09.00 EST) Resultatet presenteras av: Hans-Holger Albrecht - VD och koncernchef Mia Brunell - Finanschef Andrew Barron - Chief Operating Officer Vänligen skicka ett email till info@mtg.se för att delta i telefonkonferensen. Det finns även möjlighet att lyssna live till telefonkonferensen på företagets hemsida. För ytterligare information, eller ring +44 20 7321 5010. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/07/30/20030730BIT00040/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/07/30/20030730BIT00040/wkr0002.pdf