MultiDocker affärer i Sverige och Kanada

Efter förhandlingar med två kunder, en svensk hamn och ett stort Kanadensiskt sågverk, träffades föregående natt en slutlig överenskommelse med dem båda. Affärerna innebär leverans av två dieseldrivna CH1100 till ett totalt ordervärde av 17,5 MSEK med leveranser under 2018.

”Vårt säljteam har gjort ett mycket bra jobb med att skapa optimerade lösningar som passar båda dessa kunders behov av effektiva lasthanterare. Utöver dessa två affärer pågår för närvarande diskussioner och förhandlingar om ett antal projekt på tre kontinenter, både el och dieseldrivna”, säger Percy Österström CEO.

För mer information vänligen kontakta: Percy Österström,CEO. Tel: 070 53 196 03, percy.osterstrom@multidocker.com

Denna information är sådan information som MultiDocker är skyldigt att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning. Informationen lämnades genom ovanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 18 maj 2018 kl 10:40 CET.