Ny affär i Sverige

MultiDocker sluter avtal om en CH900 till stor industrikund.

MultiDocker har idag avslutat förhandlingar avseende en CH900 till en stor industrikund i södra Sverige. Det rör sig om en befintlig MultiDocker-kund som övergår från bandburen till hjulburen maskin, vilket kommer spara tid i kundens operation.

Avtalet omfattar en ny maskin samt verktyg till ett totalt värde av ca 9 MSEK för leverans under 2019.

”Vi är mycket nöjda med att ha avslutat den här affären och för att vi kunnat erbjuda vår kund en lösning som kommer gagna kundens operation”, säger Fredrik Österström, säljansvarig Europa.

För mer information vänligen kontakta: Percy Österström,CEO. Tel: 070 53 196 03, percy.osterstrom@multidocker.com

Denna information är sådan information som Multidocker är skyldigt att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning. Informationen lämnades genom ovanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 21 december  2018 kl 11:45 CET.