Ny affär med Estnisk kund

MultiDocker signerade sent under fredagen 29/9 avtal om 2 maskiner med en Estnisk kund.
Avtalet gäller en begagnad och en ny maskin. Ordervärdet är SEK 16,100,000.00, vilket kan stiga med ytterligare SEK 2,100,000.00 om köparen utnyttjar en option om tillval i kontraktet.
Kunden är sedan tidigare MultiDocker-användare och MultiDocker är förstås nöjda med att kunden visar fortsatt förtroende.

”Vi är mycket glada över att signerat ett större kontrakt med en befintlig kund och ser att vi har goda möjligheter att fortsätta göra flera avslut under kommande månader. MultiDocker befinner sig nu i en period med hög aktivitet på marknaden. Kvartal 4 har historiskt varit den period där vi ser flest avslut.”, säger Simon Österström, försäljningschef på MultiDocker.

För ytterligare information vänligen kontakta:
Percy Österström, VD MultiDocker
070 53 196 03, percy.osterstrom@multidocker.com

MultiDocker är noterat på NGM-MTF (MULT)