Ny styrelseledamot  - Välkommen Lena Ek

Under MultiDockers årsstämma den 7 april valdes en ny styrelseledamot in.

Lena Ek är född 1958. Hon är utbildad folkrättsjurist och är verksam som ordförande i Södra Skogsägarna och som ordförande i European Forestry Technology Platform. Tidigare har hon representerat Centerpartiet i riksdagen, EU-parlamentet och som miljöminister.

Styrelseledamöterna Percy Österström och Anders Norling samt styrelseordförande Lars Sjödahl omvaldes och hälsar Lena varmt välkommen. Samtidigt tackar styrelsen Ola Johansson för hans tid som ledamot.

Styrelsen och MultiDocker ser nu fram emot ett fortsatt gott 2017 med tillväxt, nya möjligheter, förbättringar och goda resultat. Medarbetare, partners, leverantörer och finansiärer har skapat en mycket god grund för fortsatt framgång.

Norrköping, april 2017

För ytterligare information vänligen kontakta:

Percy Österström, VD MultiDocker

070 53 196 03, percy.osterstrom@multidocker.com