MultiQ Delårsrapport Januari - Juni 2004

MultiQ Delårsrapport Januari - Juni 2004 - Omsättningen ökade med 90% till 72,8 Mkr (38,3 Mkr) - Resultat efter skatt för perioden uppgick till 3,5 Mkr (-4,7 Mkr) - Resultat per aktie uppgick till 0,16 kr (-0,21 kr) - Orderingången uppgick till 125,6 Mkr (33,5 Mkr) - Orderstock 102,0 Mkr (3,2 Mkr) Frågor med anledning av denna rapport besvaras av: Jonas Wästberg, VD Tfn: 040-14 35 38, 0709-74 35 00 E-mail: jonas.wastberg@multiQ.se Peter Ahlgren, Styrelseordförande Tfn: 0708-15 09 91 E-mail: peter.ahlgren@multiQ.se För kontinuerlig information om bolaget se: www.multiQ.se ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/07/16/20040716BIT20110/wkr0001.pdf Hela rapporten