MultiQ får ny order av Svenska Spel

MultiQ har fått ytterligare en stor order av Svenska Spel. Ordern är värd 11 miljoner kronor och ska i huvudsak levereras under andra halvåret 2009.

MultiQ har fått en ny stor order från spelmarknaden. Svenska Spel fortsätter att utöka den digitaliserade spelinformationen och ska installera fler digitala skärmar hos sina spelombud. Bland annat används skärmarna till säljbudskap, spelinformation och digitala väggtidningar. - Vår satsning på spelmarknaden utvecklas positivt, säger Anders Laurin, VD på MultiQ. Våra Digital Signage lösningar möter marknadens behov väl, vilket vi får bekräftat genom Svenska Spels återkommande order. MultiQ är skyldig att offentliggöra informationen i detta pressmeddelande enligt lagen om värdepappersmarknaden. Informationen lämnades för offentliggörande den 2009-06-22, klockan 10.50.