MultiQs årsredovisning 2010

MultiQs årsredovisning finns från och med idag tillgänglig på företagets hemsida, www.multiq.se. Tryckt årsredovisning kommer att börja distribueras fr.o.m. den 14 april 2011 till dem som har efterfrågat denna information.

MultiQs årsstämma hålls torsdagen den 5 maj 2011.

MultiQ är skyldig att offentliggöra informationen i detta pressmeddelande enligt lagen om värdepappersmarknaden. Informationen lämnades för offentliggörande den 2011-04-05, kl. 15.00.

Anders Laurin, VD MultiQ
Tel.: 46(0)730 80 25 15
E-post: anders.laurin@multiq.com

MultiQ International AB bildades 1988 i Malmö. MultiQ erbjuder bildskärmslösningar av hög kvalitet för publika miljöer. Under de senaste åren har MultiQ blivit en stor aktör inom den växande europeiska marknaden för Digital Signage där bolaget erbjuder hårdvara, mjukvara och tillbehör. MultiQ har sitt huvudkontor i Malmö, Sverige samt försäljningskontor i Stockholm, Norge, Storbritannien och Tyskland. MultiQ är noterat på NASDAQ OMX Stockholm i kategorin Small Cap. Mer information om MultiQ finns på www.multiq.se.

Taggar: