MultiQs årsredovisning 2014

MultiQs årsredovisning finns från och med idag tillgänglig på företagets hemsida, www.multiq.se.
MultiQs årsstämma hålls tisdagen den 26 maj 2015.

Magnus Forsbrand, VD MultiQ
Tel.: 46 (0)10 211 66 22
E-post: magnus.forsbrand@multiq.com

MultiQ är skyldig att offentliggöra informationen i detta pressmeddelande enligt lagen om handel med finansiella instrument. Informationen lämnades för offentliggörande den 24 april 2015, kl. 08:30.

MultiQ är Nordens största aktör inom digital signage och kundanpassade bildskärmar. Starka marknader är detaljhandel, bank, spel samt transport. Kontor finns i Lund och Stockholm samt dotterbolag i Norge, Storbritannien och Tyskland. MultiQ grundades 1988 och är noterat på NASDAQ Stockholm i kategorin Small Cap. Mer information om MultiQ finns på www.multiq.se.

Taggar: