Inbjudan analytiker och pressträff

Inbjudan analytiker och pressträff Munters AB har härmed nöjet att inbjuda till analytiker- och pressträff måndag 16 augusti kl 15.15 (Kaffe serveras från kl. 15.00) PROGRAM Med anledning av Munters resultat för andra kvartalet 2004 inbjuder Munters till analytiker- och pressträff. Rapporten presenteras av CEO Lennart Evrell och CFO Bernt Ingman. Efter presentationen finns utrymme för frågor. Plats: Stockholm, Grand Hôtel, Blasierummet Vi ber Dig bekräfta Din medverkan senast torsdag 12 augusti till Munters AB, Catherine Kimell, tel: 08-626 63 36, fax: 08-754 68 96 e-post: catherine.kimell@munters.se Munters är världsledande inom fuktreglering med produkter och tjänster för vatten- och brandskadesanering, avfuktning, befuktning och kylning av luft. Verksamheten är indelad i tre geografiska regioner - Europa, Americas samt Asien. Tillverkning och försäljning sker genom egna bolag i fler än 25 länder. Koncernen har c:a 3 000 anställda och en omsättning på c:a 4 200 miljoner SEK. Munters är noterat på Stockholmsbörsens O-lista. För mer information se www.munters.com ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/08/03/20040803BIT20080/wkr0001.pdf