Inbjudan till telefonkonferens

Munters AB har härmed nöjet att inbjuda till telefonkonferens fredag 26 oktober kl 15.00 (telefonkonferensen kommer vid detta tillfälle att ersätta vår sedvanliga press- och analytikerträff) PROGRAM Med anledning av Munters resultat för tredje kvartalet 2001 inbjuder Munters till telefonkonferens. Rapporten presenteras av VD Lennart Evrell och ekonomidirektör Bernt Ingman. Efter presentationen finns utrymme för frågor. Telefon: +44 (0)20 8781 0598 Kort innan telefonkonferensen kommer presentationen att finnas tillgänglig under länken investor relations på vår hemsida www.munters.com Presentation spelas in och kommer även att finnas tillgänglig t.o.m 1/11. Tel +44 (0)20 8288 4459 Kod: 630182 Munters är världsledande inom fuktreglering med produkter och tjänster för avfuktning, befuktning och kylning av luft. Verksamheten är indelad i tre geografiska regioner - Europa, Americas samt Asien. Tillverkning och försäljning sker genom egna bolag i fler än 25 länder. Koncernen har c:a 2 500 anställda och en omsättning på c:a 3 500 miljoner SEK. Munters är noterat på Stockholmsbörsens O-lista. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/10/15/20011015BIT00330/bit0002.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/10/15/20011015BIT00330/bit0002.pdf