Munters AB har härmed nöjet att inbjuda till analytiker- och pressträff

Munters AB har härmed nöjet att inbjuda till analytiker- och pressträff torsdag 22 februari kl 16.15 PROGRAM Med anledning av Munters årsresultat för verksamhetsåret 2000 inbjuder Munters till analytiker- och pressträff. Rapporten presenteras av VD Lennart Evrell och ekonomidirektör Bernt Ingman. Efter presentationen finns utrymme för frågor. Plats: Oscarssalongen, Grand Hôtel, Södra Blasieholmsstranden 8. Vi ber Dig bekräfta Din medverkan senast tisdag den 20 februari till Munters AB, Susanne Mannerstam, tel: 08-626 63 36, fax: 08-754 68 96 e-post: susanne.mannerstam@munters.se Munters är världsledande inom fuktreglering med produkter och tjänster för avfuktning, befuktning och kylning av luft. Verksamheten är indelad i tre geografiska regioner - Europa, Americas samt Asien. Tillverkning och försäljning sker genom egna bolag i 28 länder. Koncernen har c:a 2 300 anställda och en omsättning på c:a 3 000 miljoner SEK. Munters är noterat på OM Stockholmsbörsens O-lista. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av BIT http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2001/02/08/20010124BIT00020/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2001/02/08/20010124BIT00020/bit0002.pdf