Påminnelse! Inbjudan till press- och analytikerträff 23 okt kl 12.30

Påminnelse! Inbjudan till press- och analytikerträff den 23 oktober kl 12.30-13.30 Micronic presenterar tredje kvartalet Du är välkommen att ta del av Micronics tredje kvartalsrapport för 2001. Vi kommer att ge en utförligare presentation av de resultat som lämnas på morgonen den 23 oktober. Micronic är ett högteknologiskt företag som utvecklar, tillverkar och marknadsför extremt noggranna laserritare för framställning av fotomasker. Teknologin för detta kallas mikrolitografi. Micronics system används av världens ledande elektronikföretag vid tillverkning av halvledarkomponenter samt av bildskärmar för datorer och TV-apparater. Press- och analytikerträff den 23 oktober, kl 12.30-13.30 Plats: Spårvagnshallarna, lokal Konduktören, Birger Jarlsgatan 57A Lättare förtäring serveras. Programmet i korthet: - Kort om Micronic och dagsläget - Tredje kvartalet. VD Sven Löfquist, Micronic, håller i pressträffen. Mer information och anmälan till Ankie Jörgne, tel 08-638 54 64, e-mail: ankie.jorgne@micronic.se O.S.A. 22/10 före kl 14.00 ( ) Jag kan tyvärr inte komma, men vill gärna bli inbjuden till kommande pressmöten ( ) Inbjudan går till fel person, skicka den istället till nedanstående ( ) Ja, jag kommer till Micronics press- och analytikerträff och den 23 oktober kl 12.30 Namn:_______________________________________________________ Media:__________________________________________________________ Telefon:___________________________________________________________ ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/10/22/20011022BIT00280/bit0003.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/10/22/20011022BIT00280/bit0003.pdf