Inbjudan till presentation i samband med kvartalsrapport

Den 10 november klockan 10.00 kommer en presentation av myTastes nypublicerade kvartalsrapport hållas för aktieägare, media och övriga intressenter. Dragningen som kommer hållas av Jonas Söderqvist och Andereas Friis följs av en öppen frågestund.

Datum : Fredagen 10 november
Tid: Klockan 10.00, kvartalsrapporten offentliggörs samma morgon kl 08.30
Plats : Bolagets lokaler på Birger Jarlsgatan 6B, 7 trappor

Anmälan görs till hearing@mytaste.com senast två dagar innan eventet.

CEO / Co-founder myTaste AB

COO / Co-founder myTaste AB

myTaste AB är ett digitalt mediehus som bland annat äger och driver en av världens största matsajter; myTaste.com. Bolaget är listat på Nasdaq First North i Stockholm. Arctic Securities bolagets Certified Adviser, telefonnummer: +46 8 44 68 60 87.

myTaste AB