Inbjudan till presentation i samband med kvartalsrapport

Den 27 november klockan 10.00 kommer en presentation av 203 Web Group nypublicerade kvartalsrapport hållas för aktieägare, media och övriga intressenter. Dragningen kommer hållas av VD Jonas Söderqvist och följas av en öppen frågestund.

Datum : Fredagen 27 november

Tid: Klockan 10.00, kvartalsrapporten offentliggörs samma morgon klockan 08.30

Plats : Bolagets lokaler på Birger Jarlsgatan 6B, 7 trappor

Anmälan görs till  hearing@203webgroup.se  senast två dagar innan eventet.

Jonas Söderqvist, VD
203 Web Group AB (publ)
jonas.soderqvist@203webgroup.com
0732 512 203

203 Web Group är ett digitalt mediehus som bland annat äger och driver en av världens största matsajter; myTaste.com. Bolaget är listat på Nasdaq First North i Stockholm. Erik Penser Bankaktiebolag bolagets Certified Adviser, telefonnummer: 46 8 463 80 00.

203 Web Group AB (publ)
www.203webgroup.se