Blossom öppnar ny butik i Nacka Forum

Report this content

På fredag den 24 november öppnar inredningsbutiken Blossom sin första butik i Sverige belägen i Nacka Forum. Genom öppningen förstärker Nacka Forum sitt utbud inom inredning och design.

Nu breddar Nacka Forum sitt utbud inom inrednings – och modesegmentet med det finska inredningskonceptet Blossom. Den familjeäga koncernen erbjuder ett stort urval av produkter i egen design och lanserar årligen två inredningskollektioner vars koncept enkelt ska gå att kombinera med övrig heminredning.

-        Vi strävar ständigt efter att utveckla och erbjuda våra besökare en bredd i vårt butiksutbud. Blossom är ett välkommet butikskomplement till Nacka Forum då vi ser ett stort intresse inom hem – och inredning hos våra besökare, säger Sofia Rundström, centrumchef Nacka Forum.

För mer information, vänligen kontakta:
Sofia Runström, Centrumchef Nacka Forum, Unibail-Rodamco
+46 (0)73 662 35 17, sofia.rundstrom@unibail-rodamco.com

Anna Lignell, Communication Manager Nordics, Unibail-Rodamco
+46 (0)76 525 56 06, anna.lignell@unibail-rodamco.com

Nacka Forum

Nacka Forum är det största köpcentrumet i området öster om Stockholms innerstad och rymmer 125 butiker, restauranger och caféer i fyra plan. Här finner du bland annat mode, inredning, teknik, restauranger och caféer. På 54 000 m2 ryms även matbutiker, systembolaget, apotek, bibliotek samt banker, sjukvård, kontor och mäklare. Nacka Forum har öppet 10–20 varje vardag, lördag 10–18 och söndag 11-18. Nacka Forum ägs och drivs av Unibail-Rodamco. www.nackaforum.se