Inbjudan till presentation av NeoNets rapport för januari-juni 2002

Datum: Torsdagen den 22 augusti 2002 Tid: 09.00 Plats: Operaterassen i Stockholm Rapporten presenteras av: Torvald Bohlin, VD NeoNet Per Lindberg, finansdirektör NeoNet Moderator är Mattias Gredmark, Nordea Securities. NeoNet bjuder på frukost och presentationen sker i samarbete med Financialhearings. Anmälan för deltagande sker via e-post till hearings@financialhearings.com eller på www.financialhearings.com Analytiker och journalister som önskar delta per telefon, vänligen ring +44 20 8241 0004. Internetsändning kommer att finnas på www.financialhearings.com från 15.00 den 22 augusti. NeoNets delårssrapport kommer att offentliggöras cirka 07.30 den 22 augusti 2002. För mer information kontakta: Magnus Karlsson, NeoNet Tel: 08-454 15 46 E-mail: magnus.karlsson@neonet.se